1-3 dages levering |Prismatch |Unikt sortiment

Handelsbetingelser

DinKage ApS
CVR-nr.: 39587041
Adresse: Kontor: C/o Sally Kousgaard Nielsen, Læsøgade 4, DK-8700 Horsens - Lager: C/o pickNpack, Industrivej 29, DK-7080 Børkop
Mailadresse: info@dinkage.dk 
Telefonnummer: 91254050

 

 

Bestilling

  1. KØB trin-for-trin.

  2. Find den ønskede vare.

  3. Kom varen i indkøbskurv ved at klikke på symbolet "Læg i kurv".

  4. Derefter kan du fortsætte din søgning, hvis der skal handles mere.

Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, kan du henholdsvis slette på slet-knappen eller rette i boxen med antal. 'Opdater kurv', hvis du vil se prisen efter ændringerne. 
Herefter går du til kassen. Skærmbilledet hedder "Gå til kassen". 
På næste skærmbillede vælger du betalingsform og forsendelse. 
Herefter skal du indtaste kundeoplysninger og eventuel anden leveringsadresse. Klik "Forsæt". 
Bekræft ordre - opsamling af bestilling og en data du har indtastet. 
Din bestilling bliver først afsendt, når du klikker på "Afslut køb". Hvis du inden da forlader siden, er købstransaktionen ikke gennemført. 
Systemet sender dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail du har opgivet under kundeoplysninger. 
Når din bestilling er ekspederet, får du igen en elektronisk meddelelse.

 

Handelsbetingelser

 

Betaling

Hos dinkage.dk kan du betale med Dankort, E-dankort, Visa, Visa Elektron, MasterCard, Maestro og MobilePay.

Vi tager ingen gebyrer ved betaling.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Har du et gavekort til DinKage.dk kan du også betale med dette. Et gavekort fra DinKage.dk er gyldigt i 1 år fra udstedelsesdato.

 

Levering

DinKage.dk benytter GLS til levering. Det er muligt at vælge levering til pakkeshop eller til erhvervsadresse og fragtprisen er 39 kr, eller gratis ved varekøb over 500kr. Priserne gælder i hele Danmark.

Det er derudover muligt at vælge at afhente bestillingen på lageret i 7080 Børkop, men kun efter forudgående aftle.

Leveringstid: Ved bestilling inden kl 12 på hverdage leveres varerne den følgende hverdag. Dog kan der i visse tilfælde gå 1 til 2 dage ekstra.

 

Fortrydelsesret

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved info@dinkage.dk eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

 

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

 

Varer undtaget fortrydelsesretten

Fødevarer som fondant, kageprint, sukkerpynt, bagemix mm. er alle undtaget.

 

Følgende varetyper er desuden undtaget fortrydelsesretten:

1. Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,

2. Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen

Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

 

DinKage.dk

C/o pickNpack Industrivej 29

7080 Børkop

 

Email: info@dinkage.dk

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Du kan ikke fortryde dit køb blot ved at nægte at modtage din vare uden samtidig at have givet os tydelig meddelelse om dette.

 

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

 

DinKage.dk

C/o pickNpack Industrivej 29

7080 Børkop

 

Email: info@dinkage.dk

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Du kan ikke fortryde dit køb blot ved at nægte at modtage din vare uden samtidig at have givet os tydelig meddelelse om dette.

 

Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

 

Storkunde

Er du godkendt som storkunde, har du adgang til vores storkundekategori. Her kan du bestille varer hjem i store mængder og derved opnå rabat. Varerne bliver sendt når vi har modtaget din betaling.

 

KageBox.dk

KageBox.dk er et abonnement på spændende kageprojekter sendt til din nærmeste pakkeshop hver måned. KageBoxen indeholder hver måned et nyt kageprojekt, med de fleste ingredienser og værktøjer til projektet samt en folder med opskrifter, DIY's og inspiration. Folderen kan også sendes digitalt ved forespørgsel.

Gældende abonnementspriser er inkl. moms og fragt og vil altid fremgå på DinKage.dk og KageBox.dk. Der tages forbehold for trykfejl.Prisen for et abonnement vil altid være den pris der er angivet ved tilmelding som abonnent. Din gældende abonnemantspris vil fremgå i ordrebekræftelsen, som vi sender til dig ved bestilling af et abonnement. Vi forbeholder os retten til at ændre priser og evt. forsendelsesomkostninger, og vil give dig besked herom, hvis det bliver aktuelt. Du binder dig til de priser, der gælder på det tidspunkt, hvor du tegner dit abonnement, medmindre vi varsler prisændringer, og du ikke inden 20 dage fra afendelse af prisvarslingen, giver besked om at du ikke accepterer de ændrede vilkår. Så fremt du ikke accepterer, vil dit abonnement blive opsagt.

 

Når du indgår et KageBox abonnement, accepterer du samtidig at betale den månedlige abonnementspris, indtil dit sbonnement opsiges. Ved køb af en KageBox giver du automatisk DinKage.dk lov til at trække abonnementsbeløbet løbende fra dit kredit- eller betalingskort uden yderlige godkendelse. Prisen for abonnementet trækkes automatisk fra dit betalingskort umiddelbart efter afsendelse i løbet af den første uge hver måned. Hvis et produkt fra Kageboxen er udsolgt, forbeholder vi os retten til ikke at levere den månedlige kagebox. I så fald trækker vi naturligvis heller ikke noget abonnementsgebyr for den måned.

 

Når du har bestilt en KageBox eller en anden vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Kvitteringen sender vi til den opgivede e-mail adresse, så det er vigtigt at den er korrekt. Der er dog først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os.

Vi sender KageBoxen til din ønskede GLS pakkeshop i løbet af den første uge i hver måned, når de er pakket færdigt på vores lager. Leveringstiden er derefter ca. 1- 4 hverdage indtil den 20. i hver måned. Bestiller du en KageBox efter den 20. i en måned, sendes den først ud med næste måneds forsendelse. Som KageBox-abonnent, kan du vælge at få dine køb på DinKage.dk sendt sammen med din månedlige KageBox. Hvis du ønsker at gøre brug af denne abonnementsservice vælger du blot Afsendelse sammen med min næste KageBox under levering. På denne måned kan du spare penge i fragt og ekstra ture til din pakkeshop.

 

Returnering af din KageBox

Som kunde og abonnent af KageBox, kan du sende varen retur indenfor 14 dage efter modtagelse af din KageBox. KageBoxen skal returneres i ubrugt og ubeskadiget stand. Det er dig som kunde, der dækker fragten, hvis du ønsker at returnere KageBoxen. Du er ansvarlig for KageBoxen, indtil den er kommet retur til DinKage.dk. Vi anbefaler derfor, at du sender kassen retur som pakke, da den dermed sendes forsikret. Vi tilbagebetaler beløbet for KageBoxen, når vi har modtaget den i ubrugt og ubeskadiget stand. Hvis KageBoxen ved modtagelse vurderes afDinKage.dk til at varen er brugt eller beskadiget, kan du blive pålagt at betale for værdiforringelsen. Det er DinKage.dk, der i første omgang fastslår, om varen er forringet, og hvad varen kan sælges for til andre forbrugere, i den tilstand den har.

OBS: læs mere under returnering om hvilke varer der ikke hører under fortrydelsesretten.

Varen sendes til:

 

DinKage.dk

C/o pickNpack Industrivej 29

7080 Børkop

 

Email: info@dinkage.dk

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Du kan ikke fortryde dit køb blot ved at nægte at modtage din vare uden samtidig at have givet os tydelig meddelelse om dette.

 

Opsigelse af din KageBox

Ved opsigelse af dit KageBox abonnement hos DinKage.dk, bedes du sende os en e-mail på info@dinkage.dk med din opsigelse. Du kan opsige når som helst, dog kan vi ikke annullere eller refundere allerede afsendte KageBoxe. Opsiger du dit abonnement efter den 20. i måneden, træder opsigelsen dog først i kraft fra den efterfølgende måned. 

Får du nyt kort, ønsker du at ændre betalingsoplysninger eller er dit kort blevet spærret
Hvis det eksisterende kort ikke længere er gyldigt, kan der ikke trækkes yderligere betalinger og dit KageBox-abonnement stopper dermed. Ved at lægge en ny abonnementsordre med gyldigt betalingskort, kan et nyt abonnement købes. Dette kan du sagtens gøre med samme brugerkonto, som du brugte da du købte det oprindelige abonnement. 

For at sikre abonnementsbetalingernes gennemførsel og dermed levering af ordren, er det op til kunden at sørge for, at kortet er aktivt. Hvis betalingskortet er spærret, udløbet eller bortkommet, kan der oprettes en ny abonnementsordre, med et nyt betalingskort. Det gamle abonnnement stopper automatisk ved udløb af ordren.

 

Betingelser for at gennemføre automatiske træk på dit kort
Der gennemføres automatisk træk på dit betalingskortnummer i overenstemmelse med det beløb og den periode, der blev valgt under tegnelse af abonnementsaftalen. Der kan aldrig trækkes mere end det angivne beløb som er prisen på din ordre. 
For at sikre abonnementsbetalingernes gennemførsel og dermed levering af ordren, er det op til dig som kunde at sørge for, at kortet er aktivt. Hvis betalingskortet er udløbet eller bortkommet, kan der oprettes en ny abonnementsordre, med et nyt betalingskort. Det gamle abonnnement stopper automatisk ved udløb af ordren. Når din abonnementsbetaling er gennemført, modtager du en mail med kivittering for afsendelse og betaling.


Reklamation - KageBox

DinKage.dk kontrollerer alle varer inden afsendelse. Hvis et KageBox produkt er defekt, kan du klage over produktet indenfor 14 dage og få information om, hvordan du returnerer KageBox produktet. Når du køber et KageBox produkt har du selvfølgelig altid 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Varen sendes til:

 

DinKage.dk

C/o pickNpack Industrivej 29

7080 Børkop

 

Email: info@dinkage.dk

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Du kan ikke fortryde dit køb blot ved at nægte at modtage din vare uden samtidig at have givet os tydelig meddelelse om dette.

 

Rettigheder til KageBox.dk og KageBox produkter m.m.
DinKage.dk ejer alle immaterielle rettigheder til KageBox.dk og alle materialer lagt ud på DinKage.dk herunde KageBox.dk samt dennes Facebook og Instragram. Disse rettigheder og materialer er beskyttet af copyright og enhver ret i denne forbindelse forbeholdes. Såfremt du kommenterer, uploader billeder eller deler anden info på DinKage.dk, eller vores sociale medier, giver du os en uigenkaldelig ret til at citere fra disse, eller dele mellem platformene.

 

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger: Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.

Desuden registrerer vi IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes!

Personoplysningerne registreres hos DinKage IVS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

 

Den dataansvarlige på dinkage.dk er Sally Kousgaard Nielsen, indehaver af DinKage IVS.

Som registreret hos DinKage IVS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter EU’s persondataforordning og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: info@dinkage.dk

 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@dinkage.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen Carl Jacobsensvej 35

2500 Valby www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

 

DinKage.dk

C/o pickNpack Industrivej 29

7080 Børkop

 

Email: info@dinkage.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

_________________________________________________________________________

Bestilt den: ____________________________ Modtaget den: _______________________

Forbrugerens navn: __________________________________________________________________________

Forbrugerens adresse: ________________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________

Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 

Kontakt

Dinkage kan kontaktes pr mail info@dinkage.dk. Vi bestræber os på at svare hurtigst muligt, dog indenfor 5 hverdage.

 

Levering

Ved bestilling inden kl. 12:00 på hverdage, vil bestillingen kunne forventes leveres med GLS den næste hverdag

DinKage.dk sørger for levering med GLS (med mindre andet angives) til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos GLS, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. GLS's kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for pakker. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. DinKage.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender DinKage.dk naturligvis en ny leverance uden beregning. 

DinKage tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering. Ved bestilling inden kl. 12:00 på hverdage vil bestillingen kunne forventes leveres den næste hverdag.

Der leveres ikke til Færøerne, Grønland og udlandet.

 

Personlige oplysninger

Ingen personlige oplysninger der registreres på DinKage.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos DinKage
I forbindelse med evt. elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet. Det er godkendt udbyder med godkendelse fra E-mærket. 
Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen. En cookie er blot betegnelsen for en fil som gemmes på din egen PC. Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg . Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det eksempelvis via menuen "Funktioner" og menupunktet "Internetindstillinger". 
Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og emailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på ukrypteret form, og gemmes i 5 år. Selve "kontrakten" (købsaftalen) lagres ikke hos DinKage.dk på en måde, så du senere kan logge dig ind og se/ændre status. 
Desuden registrerer vi IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes! 
Man kan desuden valgfrit få sin emailadresse optaget på en mailingliste hos DinKage.dk således at man løbende modtager nyheder og anden information fra DinKage.dk. Denne service kan til enhver tid tilmeldes og frameldes som man ønsker. 
Jvf. EU’s persondataforordning oplyser vi på forespørgsel om registrerede oplysninger og på baggrund af evt. indsigelser foretager vi sletning i det omfang det ønskes.


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 11.10.2019